Zaloguj sieZarejestruj sie
Strona główna
sep

Odkrycia Dzienniki Lewisa i Clarka

Odkrycia Dzienniki Lewisa i Clarka

Chaboussit Cedrick, Dutrait Vincent

Wydawca: Rebel
Data wydania: 2015
ISBN: 3770002176436
Format: 27.5x27.5cm
Rodzaj oprawy: Kartonowa


Wysyłamy w ciągu 24 godz.
Nasza cena
119,95 117,50 zł

Cena katalogowa: 119,95 OSZCZĘDZASZ:
2 %
sep
sep

Opis produktu Odkrycia Dzienniki Lewisa i Clarka:

W latach 1803-1806 ekspedycja Lewisa i Clarka była pierwszą amerykańską wyprawą, która przemierzyła kontynent północnoamerykański od Missisipi po wybrzeże Pacyfiku i z powrotem. W trakcie tych trzech lat dowódcy wyprawy, Meriwether Lewis i William Clark, wraz z sierżantami Gassem i Ordwayem zapisali wiele stron dzienników podróży, opisując w nich między innymi nowe odkryte rośliny i gatunki zwierząt oraz nanosząc na mapy dotąd nieznane Amerykanom fragmenty kontynentu. W grze wcielasz się w rolę jednego z dowódców ekspedycji: Lewisa, Clarka, Gassa lub Ordwaya. Twoim celem jest zebranie w dzienniku jak największej ilości wiedzy i tym samym dołożenie osobistej cegiełki do rozwóju nauki. W swoim Dzienniku możesz odnotowywać trzy rodzaje danych: Geograficzne - odwzorowujesz obszary, przez które przechodzisz; Biologiczne - odkrywasz nowe gatunki roślin i zwierząt; Etnologiczne - poznajesz nowe plemiona Indian północnoamerykańskich i badasz ich kulturę. W trakcie gry zdobywasz karty Odkryć, które umieszczasz w swoim Dzienniku. Na koniec gry zwycięzcą zostaje gracz o największej liczbie punktów Odkryć. W grze występują trzy metody zdobywania punktów zwycięstwa. Na koniec gry gracz dodaje: punkty widniejące na kartach Odkryć znajdujących się w Dzienniku gracza; punkty za zestawy zwierząt lub roślin różnych gatunków, które gracz opisał w swoim Dzienniku; punkty związane z pozycją w rankingu liczebności tipi, na kartach Odkryć w swoim Dzienniku i kartach Plemion w swojej Strefie Akcji. Tipi reprezentują wiedzę gracza o plemionach Indian północnoamerykańskich zamieszkujących tereny zachodnie. Gracz, który myśli o zwycięstwie, musi zaopatrywać się w coraz to nowe karty Plemion i Odkryć. Rzuty kośćmi determinują Akcje, jakie gracz może wykonać. Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 14 lat Czas gry: ok. 60 minut

sep
Opinie klientów
Dodaj własną opinię

Zawartosc koszyka
Brak produktów w koszyku
   Książka dnia

Polecamy

Hashtag

Remigiusz Mróz

Opinie o Albertus.pl na Ceneo.pl
   Bestsellery

LOL Zwierzątko Niespodzianka

Sprawdź cenę

Dobble
Rebel

Sprawdź cenę

Catan. Osadnicy z Catanu
Trefl

Sprawdź cenę

Super Slime Ponad 100 przepisów
Alyssa Jagan

Sprawdź cenę

Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej Przepisy
Beata Anna Dąbrowska

Sprawdź cenę

Kajko i Kokosz Szkoła latania
Janusz Christa

Sprawdź cenę

Potwory do szafy

Sprawdź cenę

PAKIET TYTUS ROMEK I ATOMEK SUPERKOLEKCJA 25 KSIĄG PRZYGÓD

Sprawdź cenę

Pakiet Cztery żywioły Saszy Załuskiej
Katarzyna Bonda

Sprawdź cenę
Księgarnia internetowa Albertus.pl zaprasza do zakupów. Nasza księgarnia wysyłkowa wyróżnia się bogatą ofertą jakiej nie mają inne księgarnie internetowe w Polsce. Zapraszamy do zakupów. Lokalizacja: Poznań.


Używamy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu.

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies aby zapewnić szybkie działanie, sprawną nawigację, dostosowanie funkcji do indywidualnych potrzeb, a także do celów reklamowych i statystycznych.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies