Zaloguj sieZarejestruj sie

Książki

poradniki

hobby

Dixit 2 Przygody

sep

Dixit 2 Przygody

Dixit 2 Przygody

Roubira Jean-Louis, Cardouat Marie

Wydawca: Rebel
Data wydania: 2014
Liczba stron: 0
Format: 12.0x27.5cm
Rodzaj oprawy: Kartonowa


Produkt obecnie niedostępny
Nasza cena
79,95 54,40 zł Cena katalogowa: 79,95 OSZCZĘDZASZ:
32 %
sep
sep

Opis produktu Dixit 2 Przygody:

Daj znów ponieść się wyobraźni i wyrusz na poszukiwanie nowych skojarzeń. Przy pomocy nowych kart Wasze rozgrywki w Dixit będą jeszcze ciekawsze. Dixit 2 to 84 nowe, świetnie narysowane karty, utrzymane w klimacie magicznego snu. Nowym ilustratorem został Clément Lefevre - ceniony francuski grafik i autor książek dla dzieci oraz młodzieży, rysujący dla wielu renomowanych wydawców. Karty te można łączyć ze wszystkimi edycjami i dodatkami do gry Dixit. Dixit to gra skojarzeń, której niezwykła oprawa graficzna, proste zasady oraz nieograniczona niczym wyobraźnia tworzą nowy wymiar rozrywki. UWAGA! Do wszystkich zamówień zawierających "Dixit: Przygody" dokładamy promocyjną kartę "Prezenty". Oferta ważna tylko w czasie przedsprzedaży lub do wyczerpania zapasów! Na czym to polega? Każdy gracz w swojej turze staje się bajarzem. Wybiera spośród swoich 6 obrazków jeden i wymyśla do niego skojarzenie. Zdanie może być pojedynczym słowem, dźwiękiem, cytatem - nie ma tu ograniczeń, można nawet coś zaśpiewać! Następnie pozostali gracze wybierają spośród swoich kart taką, która ich zdaniem najlepiej pasuje do hasła bajarza i kładą zakrytą na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, łącznie ze swoją i układa je na stole, odkrywając. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy głosują, która karta jest tą kartą, do której bajarz wymyślał skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonają wyboru, rozpoczyna się przyznawanie punktów. Jeśli nikt nie zgadnie, która karta należała do bajarza, bo jego skojarzenie było zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on żadnych punktów, a nagradzani są pozostali gracze. Podobnie jeśli wszystkie głosy wskażą kartę bajarza ? to znaczy, że skojarzenie było za proste, albo zbyt dosłowne. W innych kombinacjach przydzielane są punkty i uwaga, jeśli którykolwiek z graczy zagłosuje na zagraną przez Ciebie kartę, bo zagrałeś coś co jego zdaniem lepiej pasowało do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Ilość graczy: 3-6 Wiek: 8+ Czas: 30 minut

sep
Opinie klientów
Dodaj własną opinię

Zawartosc koszyka
Brak produktów w koszyku
   Książka dnia

Polecamy

Hashtag

Remigiusz Mróz

Opinie o Albertus.pl na Ceneo.pl
   Bestsellery

LOL Zwierzątko Niespodzianka

Sprawdź cenę

Dobble
Rebel

Sprawdź cenę

Catan. Osadnicy z Catanu
Trefl

Sprawdź cenę

Super Slime Ponad 100 przepisów
Alyssa Jagan

Sprawdź cenę

Dieta warzywno-owocowa dr Ewy Dąbrowskiej Przepisy
Beata Anna Dąbrowska

Sprawdź cenę

Kajko i Kokosz Szkoła latania
Janusz Christa

Sprawdź cenę

Potwory do szafy

Sprawdź cenę

PAKIET TYTUS ROMEK I ATOMEK SUPERKOLEKCJA 25 KSIĄG PRZYGÓD

Sprawdź cenę

Pakiet Cztery żywioły Saszy Załuskiej
Katarzyna Bonda

Sprawdź cenę
Księgarnia internetowa Albertus.pl zaprasza do zakupów. Nasza księgarnia wysyłkowa wyróżnia się bogatą ofertą jakiej nie mają inne księgarnie internetowe w Polsce. Zapraszamy do zakupów. Lokalizacja: Poznań.


Używamy pliki cookies, aby ułatwić korzystanie z naszego serwisu.

W ramach naszego serwisu stosujemy pliki cookies aby zapewnić szybkie działanie, sprawną nawigację, dostosowanie funkcji do indywidualnych potrzeb, a także do celów reklamowych i statystycznych.
Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce Cookies